Opening Lost Gravity "zet alles op z’n kop"!

Lost Gravity, Walibi Holland

De nieuwe achtbaan Lost Gravity is vandaag op spectaculaire wijze geopend. De massaal aanwezige gasten werden getrakteerd op een bijzondere openingsshow waar ook Mr. Polska onderdeel van uitmaakte. Met zijn speciaal voor Lost Gravity uitgebrachte single Move Up (Lost Gravity) gaf hij het startschot om jezelf te verliezen in deze unieke achtbaan experience in Nederland.

Om iets over half twee vloog directeur Mascha van Till over de hoofden van de aanwezigen en heette iedereen van harte welkom. Na het optreden van Mr. Polska werd de eerste rit gelanceerd. De reacties vanuit het publiek waren uitzinnig. De eerste reacties nadat men Lost Gravity in geweest is zijn ook stuk voor stuk positief. ‘Die eerste drop, die is echt zo waanzinnig! Maar daarna… niet normaal wat een verrassende bochten die baan heeft’ aldus een van de bezoekers. 

Mascha van Till, directeur Walibi Holland kijkt heel tevreden terug op de opening van Lost Gravity en de eerste dag van seizoen 2016 voor Walibi Holland. ‘Ik ben dit seizoen letterlijk ingevlogen. Na jaren voorbereiden is het een eer om al die reacties op Lost Gravity te horen en te zien. We gaan dit seizoen weer voor een ultieme beleving van de gast in het hele park. De eerste reacties op onze spiksplinternieuwe achtbaan Lost Gravity geven ons hier nog meer energie voor. Fantastisch.’

 

Verstoorde zwaartekracht

Na maanden van speculeren vielen vandaag voor veel fans alle puzzelstukjes op hun plek. Wanneer je het gebied rondom Lost Gravity betreedt, waan je jezelf in een hele aparte wereld waar niets meer is wat het lijkt. Door de inslag van een komeet is de zwaartekracht verstoord, onder is boven en boven is onder. Dit is op bijzondere wijze zichtbaar gemaakt in het gebied rondom de achtbaan door stoelen die als het ware op het plafond staan en liftschachten die totaal de verkeerde kant op lijken te gaan. 

 

Snapchat

Walibi Holland heeft de afgelopen maanden niet stil gezeten. Met een triggerende marketing campagne hebben ze de aandacht van de doelgroep vast weten te houden en de spanning kunnen opvoeren. Onder andere op het Snapchatkanaal Walisnaps werden met korte filmpjes hints en aanwijzingen gegeven over hoe de baan er uit zou komen te zien en waarom je aankomend seizoen naar Walibi Holland MOET komen. Voor de geïnteresseerden heeft Walibi Holland een chronologisch filmpje over deze campagne online gezet. 

Commentaar schrijven

Commentaren: 0