Walibi neemt de handschoen op tegen het weer

De weersvoorspellingen zien er weer niet rooskleurig uit, daarom daagt Walibi zowel het weer als de bezoekers uit met haar “Neen!”- campagne. Het weer zal vanaf heden maar één ding bepalen… de toegangsprijs op de dag van het bezoek.

Neen!

 

“Het is weer kwakkelweer” of “de zomer is al voorbij” zijn zinnen die maar al te vaak werden uitgesproken of geschreven de laatste dagen. Walibi reageert daarop met een klaar en duidelijke “Neen!”-campagne. De zomer is niet voorbij en het kwakkelweer beinvloedt je leven alleen maar als je dat toelaat.  Walibi vertikt het om de temperatuur nog te laten bepalen of men zich deze zomer al dan niet gaat amuseren in België. Alsof men enkel kan lachen op dagen dat het kwik hoog staat?! 

 

Daarentegen… wat het weer wel gaat mogen bepalen, tot het einde van de zomervakantie, is de toegangsprijs!  Voor wie bereid is om het spel mee te spelen en te gokken op het weer, wordt een “grijze” dag waarschijnlijk de leukste van de zomer! 

 

Hoe werkt het? 

 

De bezoeker koopt een “Neen!” ticket online, voor een dag naar keuze. Dit kost hem 5€. Op de ochtend van zijn bezoek, betaalt hij dan aan de ingang de toelage die gelijk is aan het aantal graden gemeten in Waver om 10u00. Met andere woorden, als het zoals vandaag 15° is om 10u00, komt een dagje plezier uit aan 20€.

 

Halen we de seizoensmaxima  niet … so what?!  Gieren zal men sowieso. 

 

Van een “Neen!” naar een  “Jaaaaaaaaaaaaa!”. 

 

« De nationale « Neen ! aan het slechte weer » campagne is misschien gedurfd. Maar we gaan met plezier de uitdaging aan om de dosis fun, sensaties en familie-momenten van deze zomer te garanderen. De bedoeling is vooral om het gevoel rond het weer om te gooien, om er een spel van te maken met de bezoekers. Ziet de dag er niet zonnig uit… dan wordt het des te meer plezant aan de ingang ! »  aldus Jean-Christophe Parent, Directeur Generaal van Walibi.   

 

Info en condities op www.walibi.be 

Commentaar schrijven

Commentaren: 0